jQuery Niezbednik programisty gier jqunpg, helion
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->Tytuł oryginału: jQuery Game Development EssentialsTłumaczenie: Aleksander LamżaISBN: 978-83-246-8608-7Copyright © Packt Publishing 2013.First published in the English language under the title ‘jQuery Game Development Essentials’.Polish edition copyright © 2014 by Helion S.A.All rights reserved.All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any means,electronic or mechanical, including photocopying, recording or by any information storage retrieval system,without permission from the Publisher.Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszejpublikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną,fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym powodujenaruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi ichwłaścicieli.Autor oraz Wydawnictwo HELION dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje byłykompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związanez tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo HELION nieponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacjizawartych w książce.Wydawnictwo HELIONul. Kościuszki 1c, 44-100 GLIWICEtel. 32 231 22 19, 32 230 98 63e-mail: helion@helion.plDrogi Czytelniku!Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adresMożesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.Printed in Poland.•Kup książkę•Poleć książkę•Oceń książkę•Księgarnia internetowa•Lubię to! » Nasza społecznośćSpis tre ciO autorzeO recenzencieWst pCo znajdziesz w ksi ceCo b dzie Ci potrzebneDla kogo jest ta ksi kaPrzyj te konwencjeKod przyk adów910111112121314Rozdzia 1. jQuery w grachJak u ywa biblioteki jQueryPrzesuwanie elementówObs uga zdarzeWi zanie danych z elementami DOMManipulowanie struktur DOMCiekawo to pierwszy stopie do…Podsumowanie1515171921212323Rozdzia 2. Tworzymy pierwsz grJak pracowa z ksi kPrzejd my do konkretów — graZaczynamy od podstawInicjalizowanie gryG ówna p tla gryWykrywanie kolizjiPodsumowanie2526262737394245Kup książkęPoleć książkęSpis tre ciRozdzia 3. Lepiej i szybciej, ale niekoniecznie trudniejInterwa y i odmierzanie czasuOdpytywanie klawiaturyFragmenty HTMLUnikanie przebudowywania struktury DOMPrzemieszczanie sprite’ów za pomoc przekszta ce CSSZastosowanie requestAnimationFrame zamiast interwa ówPodsumowanie4748535556575859Rozdzia 4. Wskakujemy na g bsz wodOd czane elementy divGrupyPrzekszta cenia sprite’ówMapy kafelkówWykrywanie kolizjiPiszemy kod gryPodsumowanie6161636468717585Rozdzia 5. Zmieniamy perspektywOptymalizowanie mapy kafelków dla gier z perspektyw mapySortowanie przes anianiaWykrywanie kolizjiKompletna graIzometryczne kafelkiPodsumowanie87889496103104105Rozdzia 6. Dodajemy kolejne poziomyImplementowanie gry z o onej z wielu plikówModyfikujemy gr platformowPodsumowanie107108117121Rozdzia 7. Tworzymy gr typu multiplayerWorld of Ar’PiGiZarz dzanie kontem graczaSynchronizacja graczySterowanie przeciwnikamiPodsumowanie123124124132137141Rozdzia 8. Wkraczamy w sieci spo eczno cioweTworzenie prostej tablicy wynikówMechanizmy utrudniaj ce oszukiwanieIntegracja z TwitteremIntegracja z FacebookiemPodsumowanie1431441491561641716Kup książkęPoleć książkęSpis tre ciRozdzia 9. Tworzymy gr mobilnJak sprawi , by gra dobrze dzia a a na urz dzeniach mobilnych?Sterowanie dotykiemIntegracja gry z ekranem domowymKorzystanie z informacji o orientacji urz dzeniaKorzystanie z trybu offlineLokalne sk adowanie danychPodsumowanie173174180188191192193193Rozdzia 10. Ujarzmiamy d wi kAbstrakcyjna biblioteka obs ugi d wi kuOsadzanie d wi kuElement audioWeb Audio APIZastosowanie FlashaGenerowanie efektów d wi kowychPodsumowanie195196198200204211214214Skorowidz2157Kup książkęPoleć książkę
[ Pobierz całość w formacie PDF ]