jak wygrac w biznesie, EBOOKI, ● Własna firma
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Ten darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej od-
sprzedaży, zgodnie z
.
© Copyright by Wydawnictwo
&
Marek Zabiciel
rok 2010
Data: 27.10.2010
Tytuł: Jak wygrać w biznesie – fragment utworu
Autor: Marek Zabiciel
Projekt okładki: Janusz Skierkowski
Redakcja: Magdalena Michalak, Sylwia Fortuna
Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
EMAIL:
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowie-
dzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie
praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie pono-
szą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzy-
stania informacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
................................................................................12
..........................................................13
..........................17
...............18
.....................19
.............................................................20
..........................................................20
......................................21
...........................................................22
..........................................23
...................................................25
..........................................................................26
.............................................................26
...........................................29
1. Co decyduje o
pomyślności przedsięwzięcia?
wizją końca
.......................................................................34
................................................35
.............................................................................35
.........................................................38
...............................38
..................................................................39
.................................................................40
Spójrz w
.............................................................................41
........................................................................42
Pisz i
.....................................................43
........................................46
...............................48
................................48
......48
...................................................................49
Jakie w
myśl, pisz i
myśl
.........................50
2. Solo czy w
.......................................................51
...............29
...............................................29
..................................................31
Zaczynaj z
2. Jak trafić w
dziesiątkę?
myśl, pisz i
spółce?
........................51
......................................................................................52
Kiedy spółka ma perspektywę rozwoju i
innymi?
...........................52
...............................................53
........................................................................54
................................................................54
....................................................55
.........................................56
Która z
przeżycia?
.......................................................................................56
....................................57
.......57
Ile osób będzie potrzebnych w
............58
........................................58
..........60
..................................60
...............................................................61
................................................................63
......................................................63
Sprawdź, ile na rynku działa firm o
pierwszym roku działalności?
.........................................................................................64
..............................65
Jakie są ich silne i
podobnym do Twojego profilu
.......................................................65
słabe punkty?
.................................................66
.........................................................................66
2. Analiza produktów i
.............68
71
....................................................................72
...........................................................................72
................................73
Analizuj każde „za” i
ofert reklamy i
marketingu
............................................................74
.......................................................................................75
.....................................76
..............................................76
Sprawdź, co się zmieniło w
Twojej branży na przestrzeni 100 lat
.......78
..78
..................................................80
VI. Wybór strategii i
jakich technik, metod i
narzędzi korzysta lider w
branży
.........................................82
....................82
rozwiązań
Co skłania nas do tego, by zakładać spółki z
istniejących form prawnych najlepiej nadaje się do Twojej
„przeciw”
Pytaj i
Sprawdź, z
........................................86
............88
..............................................88
.............................................................89
.........................................................................89
.............................................89
.........90
............................................................91
....................................................91
........................................................................................91
....................................................................................................93
................................................................................94
.................................................................................................95
...............................................................................................96
................................................................................................96
...........................................................................96
.................................................................97
.................................................................................................98
...................................................................................98
.............................................99
...................................................99
..................................................100
........................................................101
................................................102
..............................103
.........................................104
...............................................................................................104
..............................................................................106
.........................................................107
................................................................110
8. Mała Ideologia i
gdzie braki?
Mała Misja
..........................................111
...........................................112
...................................................113
9. Dobierz odpowiednich partnerów i
......114
.............................................................................115
poddostawców
...........83
...........................................83
..........................................................84
....................84
.............85
Gdzie są punkty nasycenia, a
Mała Ideologia — co, komu i
dlaczego?
[ Pobierz całość w formacie PDF ]