informatyka europejczyka. zeszyt ...

download ^ pdf ^ pobieranie ^ do ściągnięcia ^ ebook

informatyka europejczyka. zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej. część ii scan, ebooki

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
3. Internet jako źródło informacji 68
3.1. Internet, przeglądarka internetowa — wprowadzenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .69
3.2. Internet, przeglądarka internetowa — ćwiczenia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .71
3.3. Poznajemy zasoby internetu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .73
3.4. Poznajemy zasoby internetu — ćwiczenia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .75
3.5. Komunikowanie się za pomocą komputera . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .77
3.6. Komunikowanie się za pomocą komputera — ćwiczenia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .80
3.7. Internet źródłem informacji . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .83
3.8. Internet źródłem informacji — ćwiczenia . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .85
3.9. Opracowanie materiałów do prezentacji w dokumencie tekstowym
i prezentacji multimedialnej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .87
3.10. Opracowanie materiałów do prezentacji w dokumencie tekstowym,
przygotowanie do druku . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .89
3.11. Opracowanie i wydruk przygotowanych dokumentów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .90
3.12. Prezentacja i omówienie przygotowanych prac . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .92
3.13. Prezentacja i omówienie przygotowanych prac . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .93
3.14. Podsumowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .95
4. Komputer w naszym otoczeniu 98
4.1. Poznajemy zastosowania komputerów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .99
4.2. Poznajemy urządzenia oparte na technologii komputerowej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .101
4.3. Komputery wokół nas — omówienie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .104
4.4. Komputery wokół nas — opracowanie dokumentu tekstowego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .106
4.5. Prezentacja i omówienie przygotowanych zadań . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .107
4.6. Podsumowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .108
Dodatek A. Powtórzenie i utrwalenie wiadomości 110
A.1. Pytania utrwalające . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .111
A.2. Ćwiczenia utrwalające . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .115
A.3. Przygotowanie wspólnego projektu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .121
A.4. Opracowanie i wydruk materiałów do prezentacji projektu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .125
A.5. Prezentacja i omówienie prac . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .126
A.6. Podsumowanie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .127
Notatki
130
Bibliografia
135
Polecam literaturę
136
6
2
Prezentacja multimedialna
Prezentacja multimedialna
16 godzin
2.1. Prezentacja multimedialna — wprowadzenie
2.2. Prezentacja multimedialna — plan pracy
2.3. Tworzenie prezentacji przy użyciu szablonu
2.4. Tworzenie prezentacji przy użyciu szablonu — ćwiczenia
2.5. Tworzenie prezentacji przy użyciu kreatora zawartości
2.6. Tworzenie prezentacji przy użyciu kreatora zawartości — ćwiczenia
2.7. Animacje, przejścia slajdów, efekty specjalne
2.8. Animacje, przejścia slajdów, efekty specjalne — ćwiczenia
2.9. Samodzielnie tworzymy prezentację na zadany temat
2.10. Samodzielnie tworzymy prezentację na zadany temat — ćwiczenia
2.11. Samodzielnie tworzymy prezentację na zadany temat — ćwiczenia
2.12. Samodzielnie tworzymy prezentację na zadany temat — ćwiczenia
2.13. Prezentacja i omówienie przygotowanych prac — cz. I
2.14. Prezentacja i omówienie przygotowanych prac — cz. II
2.15. Prezentacja i omówienie przygotowanych prac — cz. III
2.16. Podsumowanie
36
2.1.
Prezentacja multimedialna
— wprowadzenie
Liczba punktów:
Ćwiczenie 1.
Co to jest
prezentacja multimedialna
?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ćwiczenie 2.
W jaki sposób należy
uruchomić
program
PowerPoint
(lub
OpenOffice
)? Wymień kolejne
kroki.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Ćwiczenie 3.
W jaki sposób prawidłowo
zamykamy
program do tworzenia prezentacji multi-
medialnych?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
37
Ćwiczenie 4.
Czy potrafisz rozpoznać plik zawierający prezentację multimedialną na podstawie ikony?
Jeśli tak, to narysuj tę ikonę. Jeśli nie, poproś nauczyciela o pomoc.
Miejsce na Twój rysunek
Ćwiczenie 5.
Opisz elementy budowy okna programu
PowerPoint
(rysunek 2.1). Wyjaśnij przeznaczenie
poszczególnych składników (podręcznik, str. 204, rysunek 8.1).
Pasek:
1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Rysunek 2.1. Okno programu PowerPoint
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Okienko:
1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Obszar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
38
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sportingbet.opx.pl
  • Cytat

    A jeśli komu droga otwarta do nieba, Tym co służą ojczyźnie. Jan Kochanowski (1530-1584)

    Meta